Druk dla hoteli to akcesoria niezbędne dla dobrej organizacji pracy, przekazywania informacji i trafnego oznaczania miejsc. Funkcjonalne i ładne druki robią dobre wrażenie. Szeroki wachlarz możliwości, jakie daje nowoczesna technologia druku, pozwoli Ci dopasować zestaw druków estetycznie i graficznie.
Druki dla hoteli – dlaczego są tak ważne?
Druki dla hoteli obejmują obszerną gamę produktów poligraficznych. Praca hoteli to wiele stref o różnym charakterze – działanie recepcji, kontakt między obsługą a gośćmi, funkcjonowanie restauracji – każda ze stref rządzi się swoimi prawami i wymaga nieco innych udogodnień.
Druki dla hoteli to oferta, która pozwala na organizację wielu zadań. Utrzymane w spójnej estetyce akcesoria będą dla Twojego hotelu niczym gustowny drobiazg w stylizacji, jak szykowna spinka do mankietów eleganckiego mężczyzny.
Druki dla hoteli – czego potrzebujesz?
Druki dla hoteli stanowią obszerną listę produktów. Przedstawiamy najczęściej wybierany zestaw produktów poligraficznych:
1. Wizytówki – ważne zarówno podczas powitania, jak i pożegnania gościa. Warto by Twoi klienci zachowali je na dłużej, bez względu na to czy korzystali z noclegu w ramach wyjazdu służbowego czy rekreacyjnego.
2. Ulotki informacyjne – pozwolą Ci zostawić ważne informacje tam, gdzie są potrzebne. Jeśli zapewnisz łatwy dostęp do wszystkich informacji, które mogą być potrzebne gościom, stworzysz tym samym poczucie komfortu. To także ułatwienie pracy obsłudze hotelowej. Oszczędzisz w ten sposób czas swoich pracowników. Jeśli treść lub grafika wymagają nieco większej powierzchni – rozważ wykorzystanie składanych ulotek.
3. Zawieszki hotelowe –są bardzo ważną drogą informacji między pracownikami hotelu a gośćmi. Nie trzeba tłumaczyć zasadności ich używania. Ale oprócz zawieszek na klamki, istnieją także zawieszki śniadaniowe, na których możesz umieścić ofertę porannego posiłku. Zawieszki na butelki to doskonały sposób na prezentację oferty alkoholi serwowanych w hotelowej restauracji. Pełnią wówczas rolę czytelnej i atrakcyjnej etykiety. A może zawieszki o nieregularnym kształcie? Wybór należy do Ciebie.
5. Warto zaopatrzyć się w notesy i bloczki, bowiem mogą one służyć zarówno pracownikom recepcji, jak i gościom. Notes jako najbardziej oczywista pomoc biurowo-administracyjna pozwoli na sporządzanie szybkich zapisków.
4. Foldery szyte lub foldery składane mogą stanowić piękny dodatek oferty hotelowej. Jako informacja o obiekcie, dodatkowych usługach, atrakcjach okolicy – będą niezastąpioną formą reklamy.
Warto dysponować zapasem takich akcesoriów, by w razie potrzeby móc zaoferować je klientom.
Szczególnie ważne i świadczące o Twojej przewidywalności, będzie wyposażenie w notesy i bloczki sali konferencyjnej. Jeśli w Twoim hotelu możliwe jest zorganizowanie szkolenia, spotkania służbowego, itp. – z pewnością uczestnicy z wdzięcznością przyjmą takie pomocne drobiazgi. A dla Ciebie to szansa, by nazwa hotelu, logo i dane kontaktowe pozostały z klientami na dłużej.
5. Restauracja w Twoim hotelu nie obejdzie się bez dobrej jakości kart menu. Estetyczne, trwałe i odporne na uszkodzenia druki zamówisz w różnych formatach. Wodoodporne i plamoodporne menu będą mogły być użytkowane przez długi czas, w nienagannej prezencji.
Druk dla hoteli – ekologiczne wyzwanie
Druki dla hoteli oprócz funkcji informacyjnych, pełnią także rolę marketingową. Budowanie wizerunku firmy za pomocą tych drobnych przedmiotów, ma ogromne znaczenie. Wybierając papier ekologiczny do poszczególnych zamówień, masz realny wpływ na ochronę środowiska. Klienci także zwracają uwagę na takie szczegóły. Przedsiębiorca, który dokonuje wyborów ekologicznych, jest pozytywnie postrzegany.
Warto rozważyć zalety ekologicznych notesów, które są najbardziej popularne i najchętniej wybierane. Korzystając z druku ekologicznego pozwolisz się poznać jako firma innowacyjna i odpowiedzialna.
Comments are closed.