Wizytówki firmowe – czy trzeba objaśniać ich uzasadnienie? To najbardziej praktyczny i poręczny sposób na przekazywanie informacji o swojej działalności. Nie ma takiej branży czy dziedziny życia, w której wizytówka nie będzie przydatna. Co w sprawie wizytówek firmowych jest obecnie na czasie? Jakich trendów należy się spodziewać w nadchodzącym roku? Czytaj dalej!
Wizytówki firmowe – jak wiele zależy od pierwszego wrażenia
Firmowa wizytówka daje tak szeroki wachlarz możliwości, jaki tylko jesteśmy w stanie sobie wyobrazić. To pierwszy krok w budowaniu wizerunku i zaprezentowaniu siebie. Wizytówki firmowe mają szalenie uniwersalne zastosowanie. Kluczowy jest oczywiście odpowiedni projekt.
Właściwie zaplanowana wizytówka firmowa ma – z racji wiadomej niewielkiej powierzchni – ograniczoną przestrzeń. Ale należy pamiętać, że wizytówkę stanowi nie tylko jej treść. Równie ważne, a w wielu przypadkach nawet ważniejsze jest to:
– jak została przygotowana wizytówka
– z czego została stworzona
Wizytówki firmowe – trendy na 2023 rok
Najwyższy czas aby przemyśleć i zaplanować działania marketingowe na przyszły rok. Jakich trendów należy się spodziewać na 2023 rok? Oto nasze propozycje:
1. Wizytówki firmowe na papierze kredowym
Wizytówki firmowe na papierze kredowym to klasyka gatunku. Dzięki takiemu rozwiązaniu uzyskasz to, co najbardziej potrzebne, czyli elegancki efekt. Kilka możliwości wyboru uszlachetnienia sprawia, że możesz dostosować stopień błysku swojej nowej wizytówki. A może wybiórczy lakier UV? Taka gama możliwości sprawia, że Twoje wizytówki naprawdę mogą odmienić oblicze firmy!
Wizytówki firmowe możesz zamówić na bardzo różnych papierach ozdobnych. Ogromny wybór może przyprawić o zawrót głowy. Ale z pewnością w tym kalejdoskopie znajdziesz dokładnie to, czego szukasz.
2. Wizytówki firmowe barwione w masie
Wśród szeroko rozpowszechnionych drukowanych materiałów reklamowych zostaliśmy przyzwyczajeni do ponadczasowych i praktycznych rozwiązań. Oczywiście są one nadal, i zawsze będą dobrym rozwiązaniem dla wielu dziedzin. Jeżeli jednak Twoja firma różni się od konkurencji – możesz to dobitnie pokazać.
Wizytówki firmowe barwione w masie to możliwość wykonania białego nadruku na czarnym papierze. Efekt takiego projektu jest fenomenalny. Doskonała jakość została uzyskana dzięki wykorzystaniu techniki druku cyfrowego. Ta metoda pozwala zarówno na druk treści, jak i logo lub innych elementów graficznych.
Kontrast uzyskany białym napisem na czarnym tle prezentujemy w pierwszej kolejności jako najbardziej wyrazisty. Ale jeżeli chcesz wykorzystać inny kolor – jak najbardziej jesteśmy za! Tło oczywiście nie musi być wyłącznie czarne. Intrygujące rezultaty osiągniesz dzięki zastosowaniu bazy granatowej, brązowej i czerwonej.
Wizytówki firmowe możesz zamówić na papierach o różnej gramaturze. Możesz także wykorzystać karton jako materiał na wizytówki. Jest to bardzo silny trend, często wybierany przed klientów.
3. Wizytówki Multiloft
Dzięki wizytówkom wykonanym w technologii Multiloft możesz przyciągnąć uwagę i pokazać innowacyjne podejście. Multiloft to propozycja niestandardowa, do której stosuje się kompilację kilku warstw papieru. Każda z warstw różni się zabarwieniem i gramaturą. Całość zamyka i otwiera ozdobny biały papier o gramaturze 270 lub 325 g.
To zapewnia szykowne wykończenie przedniej i tylnej strony Twojej wizytówki firmowej. W środku znajdują się dwie warstwy kolorowego papieru, którego masa wynosi 270 g. Całość spaja klej kontaktowy.
Ta skomplikowana procedura pozwala na stworzenie wizytówki firmowej o imponującej gramaturze 1000 g! Tym sposobem Twoja nowa wizytówki firmowa na 2023 rok, dzięki zastosowaniu warstwy magnetycznej, może być również magnesem na lodówkę lub tablicę!
Comments are closed.